Hogyan növesszünk péniszt? (18+)

Pedig az "átöltözésnek" múltja van. Az ókori görög és római színházakban csakúgy, mint az Erzsébet-kori teátrumokban férfiak és fiúk játszották a nõi szerepeket is. Volt és van bõven arra is példa, hogy nõk öltöznek színházakban, kabarékban egy-egy szerep miatt férfi ruhába.

Sok esetben azonban nem csak a játék kedvéért akartak átalakulni. A rendkívül röghöz kötött, férfiaknak alárendelt "nõi szerepükbõl" való idõleges, vagy élethossziglan történõ kilépést egy-egy nagy nehézségek árán megszerzett férfiruha, illetve a férfias attitûd elsajátítása jelenthette. Ezt a "csalást" még két évszázada is a társadalmi rend elleni súlyos vétségnek tekintették, emiatt szigorúan büntették, sõt büntetik ma is egyes mohamedán országokban.

forrás: [origo]

Az egykor tiltott átöltözés napjainkban már izgalmas "határsértõ" kísérletté lett. Erre a határsértésre készültek a Labrisz által meghirdetett Drag King Workshop résztvevõi is. A drag king férfiimitátor mûvész, aki hosszas gyakorlás során elsajátítja a férfiakra jellemzõ viselkedést, gesztusokat, gondolkodást. Profi módon bújik férfibõrbe, megtévesztésig pasi tud lenni, a színpadon és a civil életben egyaránt.

A drag king aspiránsokat két berlini mûvész, Axel és Stefano kalauzolja a nemük határán túli világba. Tapasztalataikra, útmutatásukra szükség is van. Az átlényegülés egyáltalán nem könnyû feladat. Születésünkkor a biológiai nemünk mellé a bennünket körülvevõ szociális tér leosztotta társadalmi nemünket is. Ezzel tulajdonképpen meg is határozta egész életünket, melyben a szocializáció során elsajátítjuk az adott kultúra által definiált viselkedési mintákat, amikbõl a férfi és nõi szerep áll.

A kényelmetlen kuki

A "metamorfózishoz" nem elegendõ összegyûjteni a férfilét különbözõ rekvizitumait, a cigarettát, a mandzsettagombot, a bõrövet, az öltönyt, az autóstáskát, a nyakkendõt. El kell sajátítani a mozdulatot, a hanghordozást, a járást, az evést, az ivást, a teljes gesztusrendszert.

Az átlényegülés még a workshop elõtt megkezdõdik. A résztvevõknek át kell gondolniuk, hogy milyen külsõleg és belsõleg az a férfi, akinek a bõrébe kívánnak bújni. Ehhez nem árt meghatározniuk az elképzelt személy társadalmi helyzetét, életkorát, foglalkozását, családi állapotát, szokásait, de még a szexuális orientációját is. Magyarán, meg kell alkotniuk egy férfi alteregót, mielõtt akár egyetlen szál szõrt is ragasztanának az arcukra.

Az átalakulás a workshopon folytatódik. A nõiesnek ítélt ruhadarabokat felváltja a férfiing, a nyakkendõ, a mellény, a zakó, a póló meg a western-csizma. Elõkerül a fásli, a zokni és a borosta. A rugalmas pólya szolgál a mellek leszorítására, és máris kész a domború férfi mellkas. Axel és Stefano elmagyarázza, milyen szorosnak kell lennie a kötésnek, hogy ne legyen kényelmetlen.

A zokni lesz a férfilét középpontját jelentõ pénisz, melyet mindenki nagy mûgonddal igyekszik elhelyezni a tréning kedvéért beszerzett boxeralsóban. Gábor, a párterapeuta és hivatásos házasságszédelgõ, néhány perc múlva megjegyzi, hogy a férfiszerszám kényelmetlen és meleg. Ezt a véleményt a többi újdonsült fiú is osztja. Hamar rájönnek, hogy mi lehet a titokzatos ok, ami miatt a hímnemûek elõszeretettel igazgatják szerszámaikat.

Kevés, nagyon apróra vágott hajból lesz a borosta, melyet masztixszal ragasztanak fel. Ez hivatott marconábbá, férfiasabbá tenni az amúgy túlságosan lányos arcokat. A berlini lányok is átalakulnak, gyorsan, profi módon, majd itt-ott megigazítanak egy-egy bajuszt és szemöldököt. Az újdonsült drag kingek a férfilét széles palettáját jelenítik meg. Ott van mindjárt a kemény tekintetû Béla, a legtökösebb legény, aki emberesen issza a sört. Mindent tud az autókról meg a nõkrõl. Saját autószerelõ mûhelye van, ahol kiváló érzékkel seftel lopott autókkal is. Béla szöges ellentéte Kornél, a halk szavú, kicsit feminin novellista, aki hamarosan megjelenteti összes mûvét. Róla kiderül, hogy roppant családcentrikus. Megmutatja felesége és kisfia fényképét is, hosszasan mesélve családi élete részleteit.


Az igazi férfi olyan, mint Charles Bronson, soha nem mosolyog 

A trénerek helyzetgyakorlatokkal bombázzák szét a fiúkba szorult nõiesség maradék bástyáit. Az elsõ axióma szerint az igazi férfi nem mosolyog, vagy legalább is sokkal kevesebbet, mint egy nõ. Meg kell tehát tanulni mosoly nélkül interakcióba lépni másokkal. Ebben a játékban Aurél, az egyetemrõl kicsapott gyógyszerfüggõ orvostanhallgató diadalmaskodik. Rezzenéstelen faarcával nevetésre készteti a profi férfi imitátort, Stefanót is.

forrás: [origo]

Szintén ökölszabálynak számít, hogy a férfilélek nem a hasban, vagy a mellkasban található, hanem a nadrágban. Ezért célszerû gyakorta zsebbe süllyeszteni a kezeket, mintegy kétfelõl dédelgetve és óvva, a külvilág fenyegetéseitõl a "királyi jogart".

A játék a sajátosan férfias járás megtanulásával folytatódik. Ennek lényege, hogy határozott, energikus mozdulatokkal, acélos tekintettel közelítsen mindenki a célja felé. Fontos, hogy nem kitérni kell a szembejövõ útjából, mert ez fõleg a nõkre jellemzõ - hanem elérni, hogy a másik kerüljön ki. Az, hogy nem történnek nagyobb koccanások, talán annak köszönhetõ, hogy egyetlen nap alatt nem lehet teljesen pasivá lényegülni.

Volt, akinek viszont egészen jól sikerült. A tizennyolc éves gimnazista fiú, Milán, ügyesen csalogatja elõ magából a maszkulin vonásokat, amikor az egyik helyzetgyakorlat során egy kicsapongó életmódot folytató középkorú férfiút kell alakítania. A lányok azzal is szembesülnek, hogy a férfiak olyanok, mint egy rosszindulatú térfoglaló folyamat. Legalább háromszor annyi hely kell nekik, mint egy nõnek, és velük ellentétben kínosan vigyáznak arra, hogy ne lépjenek testi kontaktusba egymással. Aki megszegi ezeket a normákat, azt vagy agresszornak, vagy melegnek tekintik.

Még az ebédszünet is gyakorlásra szolgál. Axel azt demonstrálja, hogyan eszik egy igazi férfi - a famulusok több-kevesebb sikerrel utánozzák. A workshopon egyértelmûen túltengõ heteroszexista macsó figuráját némileg ellensúlyozza Axel meleg identitása, és a férfilélek mélységeit, romantikus oldalát képviselõ Sándor, a kicsit metroszexuálisra sikeredett ingatlankereskedõ.

A gyakorlat teszi a férfit 

A nap elsõ felében felhalmozott tapasztalat nem heverhet parlagon. Gyakorlatban lehet csak igazán megtapasztalni, mennyire sikeres az átlényegülés, és mit tesz ehhez hozzá, a borosta, meg a férfi holmi. A trénerek különbözõ feladatokat adnak, melyet kinek-kinek egyedül, a városban sétálgatva kell teljesítenie, teljes harci díszben, nem ér lemosni a bajuszt és a szakállat.

A bátrabbak, mint például Kornél, aki képeslapot is vásárolt, igyekeztek szóba elegyedni a pesti szcéna közönségével. Mások, akik egy esetleges lebukástól, vagy valamiféle atrocitástól tartottak, igyekeztek feltûnésmentesen és mihamarabb elérni a célállomást. A pesti közöny pedig készséges cinkostársnak bizonyul ehhez. Az embereket nem érdeklik a férfiruhába öltözött nõk.

A félhomályos kiskocsmában, ahol a két rezignált pincérnõn kívül csak elvétve lézeng néhány vendég, feloldódik a hangulat. A még döcögve mímelt férfiasságon erõsen áttûnik az eredeti személyiség. A többség úgy érzi, hogy a lassacskán már egyre jobban szorító fásli, a peregni kezdõ arcszõrzet, de még a férfikonfekció is akadályozza az átlényegülésben.

A terepgyakorlat után irány a fõhadiszállás. A buszon legénykedõ lányokat gyanakodva nézi egy bakfis, majd egy idõs hölgy is fixírozni kezdi õket. Angelo, az addig magabiztos római étteremtulajdonos, a többiek takarásába húzódik. A szomszéd néni az. Na mindegy - gondolja zavartan -, legfeljebb majd azt mondom, hogy farsang van.

 Miro


[origo]